Nazywam się Tomasz Wrzesiński. Jestem osobą interesującą się antykami. Nie tylko je zbieram ale także odnawiam, przywracam im dawną świetność. Z mojego kolekcjonerstwa zrodziła się praca dająca mi utrzymanie.
Witam na mojej stronie internetowej, która jest jednocześnie blogiem opowiadającym o mojej działalności zawodowej oraz o fascynacji antykami, którą chciałbym się podzielić.

piątek, 4 marca 2011

Serwantka Chippendale.





Serwantka w stylu Chippendale z lat 30-tych XX wieku. Jest to mebel o bardzo ładnym kształcie, wysoki z ładnymi dekoracjami rzeźbiarskimi. Serwantkę zdobią ponadto bardzo starannie dobrane okleiny orzechowe, wiele elementów konstrukcyjnych wykonano z litego orzecha.
Mebel jest bardzo dobrze zachowany w oryginalnym stanie, oryginalna politura ma ładny połysk i pięknie wydobywa barwę i rysunek drewna. Serwantka może być prawdziwą ozdobą każdego stylowego wnętrza, w zasadzie nie wymaga renowacji, posiada nieznaczne, naturalne ślady użytkowania dodające jej szlachetnej patyny.
WYMIARY:  szerokość 120 cm, głębokość 45 cm, wysokość podstawy 73 cm, wysokość całkowita 168 cm. 

Gdyby ktoś chciał się dowiedzieć więcej o tym meblu to zapraszam na moje aukcje w Allegro gdzie znajduje się dokładniejszy opis prezentowanej serwantki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz